درك بازار و نيازهاي مشتري

۱۷۸ بازديد

 

مشتري و بازاري كه در آن كار مي كنند خريد پنل پيامك را درك كنند . در ادامه به (want) و خواست (need) بازاريابان در اولين گام، بايد نياز بررسي پنج اصل اساسي بازار و مشتري مي پردازيم؛ ( 1)نيازها، پيامك انبوه خواسته ها، تقاضا ها، ( 2)پيشنهادهاي بازاريابي (محصولات، خدمات، خريد پنل پيامك تجربيات)، ( 3)ارزش و رضايت، ( 4)تبادل و ارتباط، ( 5)بازار. نياز، خواسته و تقاضاي مشتري اساسي ترين اصل بازاريابي پيامك انبوه ، نيازهاي انساني است. نيازهاي انسان، وضعيت احساس محروميت اند. نيازها شامل نيازهاي خريد پنل پيامك اصلي جسماني همچون نياز به غذا، لباس، جاي گرم و امنيت؛ نيازهاي اجتماعي شامل تعلق داشتن و پيامك انبوه مهر و عاطفه؛ و نيازهاي شخصي همچون نياز به دانش و ابراز عقايد مي باشد. اين نيازها توسط بازاريابها ايجاد نشده اند خريد پنل پيامك ، بلكه جزئ ي از ساختار اساسي انسان هستند. خواست، نوعي از نياز انساني است پيامك انبوه كه با توجه به فرهنگ و خصوصيات شخصيتي تغيير يافته است. يك آمريكايي به غذا نياز دارد، ولي خواهان يك همبرگر با سيب خريد پنل پيامك زميني سرخ كرده و نوشابه است. فردي در جزاير موريس نيز پيامك انبوه به غذا نياز دارد ولي انبه خريد پنل پيامك ، برنج، عدس و لوبيا مي خواهد. جامعه به خواست شكل پيامك انبوه مي دهد و به صورت چيزهايي كه نياز خريد پنل پيامك را برطرف م ي كند توصي ف مي شود. وقتيكه قدرت خريد براي خواسته وجود خريد پنل پيامك داشته باشد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.