بازاريابي چيست؟

۲۰۸ بازديد

 

در بين فعاليتهاي مختلف كسب و كار،بيش پنل ارسال پيامك از همه بازاريابي با مشتري سر و كار دارد. با اينكه به زودي بازاريابي را ب ا جزئيات بيشتري پيامك تبليغاتي تعريف خواهيم كرد، اما ساده ترين تعريف در يك جمله م يتواند اينگونه باشد : بازاريابي، مديريت رابطه سودآور با مشتري است پنل ارسال پيامك. هدف دوگانه بازاريابي، جذب مشتريان جديد با ارائه ارزش بالاتر و حفظ مشتريان فعلي پيامك تبليغاتي به وسيله جلب رضايت آنها است. ول مارت، بزرگترين خرده فروش دنيا و بزرگترين شركت دنيا، تنها با عمل به اين شعار خود موفق پنل ارسال پيامك گرديد؛ "هميشه پايينترين قيمت، هميشه"! در پاركهاي تفريحي ديزني، سعي بر اين است كه: "همين امروز روياهايتان تبديل به واقعيت مي گردد." دل، هميشه با عمل به شعار پيامك تبليغاتي خود، "هميشه بي واسطه باشيد!"، پنل ارسال پيامك  بازار كامپيوترهاي شخصي را در انحصار خود در آورده است. در دل، مي توانيد كامپيوتر مورد نظر پنل ارسال پيامك خود را پيامك تبليغاتي به سرعت سفارش داده و آنرا سريعاً در منزل و يا روي ميز كار خود تحويل بگيريد. اين شركتها و شركتهاي موفق ديگر متوجه شده اند كه در صورت كسب رضايت مشتري، فروش و سهم بازار بيشتري پنل ارسال پيامك را به خود اختصاص خواهند داد پيامك تبليغاتي. بازاريابي درست، براي موفقيت هر شركتي حياتي پنل ارسال پيامك است. بنگاههاي اقتصادي بزرگ همچون پروكتر اند گمبل، سوني، ول مارت و آي بي ام، از بازاريابي استفاده پيامك تبليغاتي مي كنند. اما سازمانهاي پنل ارسال پيامك غير انتفاعي همچون دانشگاهها، بيمارستانها، پنل ارسال پيامك  موزه ها، گروههاي موسيقي  پيامك تبليغاتي و حتي مساجد و كليساها نيز براي كسب پيامك تبليغاتي موفقيت به بازاريابي احتياج دارند.

 

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.